Eksperimentalni program »Osnovna škola kao cjelodnevna škola: Uravnotežen, pravedan, učinkovit i održiv sustav odgoja i obrazovanja« organizira se i provodi s temeljnim ciljem provjere vrijednosti okvira, modela i organizacije rada osnovne škole kao cjelodnevne škole. Programski model cjelodnevne osnove škole sastoji se od četiri odgojno-obrazovna programa koji predstavljaju program nacionalnog kurikuluma osnovne škole (A1), program potpore, potpomognutog i obogaćenog učenja (A2), program izvannastavnih aktivnosti (B1) i izvanškolskih aktivnosti (B2). U Osnovnoj školi Vladimira Nazora u Trenkovu projektirano je unurarnje uređenje postojeće građevine kako bi se omogućio što kvalitetniji boravak učenika u školi, te implementacija CDŠ koncepta.
Izgradnja kolnika, nogostupa i voda oborinske odvodnje u Ulici Vladimira Nazora u Čaglinu 13. rujna 2020.
Eksperimentalni program "Osnovna škola kao cjelodnevna škola – Uravnotežen, pravedan, učinkovit i održiv sustav odgoja i obrazovanja" - OŠ… 10. rujna 2023.
Eksperimentalni program "Osnovna škola kao cjelodnevna škola – Uravnotežen, pravedan, učinkovit i održiv sustav odgoja i obrazovanja" - OŠ… 10. rujna 2023.
Eksperimentalni program "Osnovna škola kao cjelodnevna škola – Uravnotežen, pravedan, učinkovit i održiv sustav odgoja i obrazovanja" - OŠ… 10. rujna 2023.