Vijesti

Hrvatska turistička zajednica provodi drugi dio kampanje „Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku!“

Hrvatska turistička zajednica provodi drugi dio ovogodišnje promotivne kampanje „Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku!“, koji uključuje nova četiri tematska videa koji će otkriti zanimljivosti ruralnih područja oko Like i Senja, Posavine i Požege, Podunavlja, ali i Konavala.

Riječ je o nastavku promotivnih aktivnosti koje se provode u suradnji s Ministarstvom turizma i sporta s ciljem promocije raznolike ponude ruralnih destinacija s fokusom na domaće goste.

Kampanja je vrlo dobro prihvaćena na tržištu što potvrđuju i rezultati ostvareni u njenom prvom dijelu, provedenom u razdoblju od svibnja do srpnja ove godine, kada je online kampanja na društvenim mrežama i portalima ostvarila više od 29 milijun impresija, dok su video materijali kampanje dosegli više od 4 milijuna pregleda. Kada ovim rezultatima nadodamo vidljivost promotivnih materijala na drugim kanalima komunikacije, dolazimo do odličnih promotivnih efekata koji za cilj imaju daljnje poticanje turističkog prometa u segmentu ruralnog turizma.

Kampanja je usmjerena na promociju turizma na kontinentu čiji se potencijali žele snažnije iskoristiti u cilju razvoja održivog turizma. Jedan od ciljeva Strategije razvoja održivog turizma do 2030. je cjelogodišnji i regionalno uravnoteženiji turizam, a ruralni krajevi Hrvatske kroz cijelu godinu i domaćim i stranim turistima nude pregršt sadržaja, od aktivnosti u prirodi, uživanja u autentičnoj gastronomskoj ponudi do istraživanja povijesnih zanimljivosti te upoznavanja kulture života lokalnog stanovništva.

Više informacija o kampanji “Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku!” možete pronaći na poveznici.

Skip to content