Hrvatska turistička zajednica provodi drugi dio ovogodišnje promotivne kampanje „Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku!“, koji uključuje nova četiri tematska videa koji će otkriti zanimljivosti ruralnih područja oko Like i Senja, Posavine i Požege, Podunavlja, ali i Konavala.
Riječ je o nastavku promotivnih aktivnosti koje se provode u suradnji s Ministarstvom turizma i sporta s ciljem promocije raznolike ponude ruralnih destinacija s fokusom na domaće goste.
Kampanja je vrlo dobro prihvaćena na tržištu što potvrđuju i rezultati ostvareni u njenom prvom dijelu, provedenom u razdoblju od svibnja do srpnja ove godine, kada je online kampanja na društvenim mrežama i portalima ostvarila više od 29 milijun impresija, dok su video materijali kampanje dosegli više od 4 milijuna pregleda. Kada ovim rezultatima nadodamo vidljivost promotivnih materijala na drugim kanalima komunikacije, dolazimo do odličnih promotivnih efekata koji za cilj imaju daljnje poticanje turističkog prometa u segmentu ruralnog turizma.
Kampanja je usmjerena na promociju turizma na kontinentu čiji se potencijali žele snažnije iskoristiti u cilju razvoja održivog turizma. Jedan od ciljeva Strategije razvoja održivog turizma do 2030. je cjelogodišnji i regionalno uravnoteženiji turizam, a ruralni krajevi Hrvatske kroz cijelu godinu i domaćim i stranim turistima nude pregršt sadržaja, od aktivnosti u prirodi, uživanja u autentičnoj gastronomskoj ponudi do istraživanja povijesnih zanimljivosti te upoznavanja kulture života lokalnog stanovništva.
Više informacija o kampanji “Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku!” možete pronaći na poveznici.